Tomáš Zahradník

Marketingový konzultant, podnikatel

Tomášova přirozenost je rozjíždět a řídit projekty. Jeho unikátní předností jsou oborové přesahy.
První náznaky podnikavého ducha měl už ve 12 letech - zformoval žonglérskou skupinu, která existuje dodnes. V 18 letech založil značku žonglérského vybavení Jugglequip a vymyslel unikátní žonglérské hůlky J-SLIDES, které jezdil prodávat po celé Evropě.
Na střední škole založil několik e-shopů, díky kterým se učil tvořit grafiku, webdesign, UX, SEO, PPC a další obory marketingu. Zároveň začal tyto služby zajišťovat i pro klienty.
S manželkou a kamarádem vytvořili online aplikaci pro nutriční terapeuty a instituce DietSystem.
Díky multioborovým zkušenostem začal spolupracovat s Labonou, kde poté 4 roky dělal CMO.
Následně řídil marketing ve Skinners. Implementoval Asanu, tvořil MKT strategii, uvedl kolekce barefoot bot na trh, realizoval desítky kampaní, řídil MKT a IT tým, zajistil výběr a přechod technického řešení celého e-shopu na Shopify.
Po všech zkušenostech založil e-shop na Shoptetu s japonskou ručně dělanou keramikou Tozame.cz.

Tomáš se neustále zdokonaluje, jeho život tvoří více než 12 let podnikání, stejný počet let závodního tancování a 13 let žonglování. Své bohaté zkušenosti z mnoha oblastí s radostí aplikuje napříč obory pro lidi a smysluplné projekty. Aktuálně mentoruje jednotlivce i firmy, se kterými je v souladu.

Nejbližší kurzy lektora

od 8. října do 5. listopadu
Rosice u Brna

Poznej další lektory

Byznys konzultantka a mentorka
Majitelka statku Ořechový dvůr
Namydlená Káča